”Unrest” filmen om ME på Netflix

(null)

Nu har filmen om ME släppts på Netflix. 
Så alla ni som har Netflix kan se den om ni vill se hur det är att leva med ME. 
Klicka på länken här nedan så kommer du till den på Netflix. 

UNREST


Kram 😍

Hanna
2018-02-01 @ 04:43:59
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Jag önskar att jag kan se denna film så snart som möjligt! Vill inte missa den.
Så bra att du skriver ME och inte ME/CFS nu! Jättebra!
Kram

Svar: Ja, jag ska försöka att skriva bara ME nu och utmattning istället för trötthet så det uppfattas bättre.
Du kanske kan se en liten, liten stund i taget.
Kram kram 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se

Pisan/LitenUggla
2018-02-02 @ 12:49:09
URL: http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Oj! Hade jag ingen aning om, den måste jag se. Får bli i em för strax ska jag släpa mig bort till vc för en B12-injektion. Som tur är tar det bara ett par minuter att släpa sig dit. Hoppas du har en bra fredag. Kram! ♥

Svar: Lycka till med din B-12 spruta.
Hjälper dem dig?
Sängliggandes nästan helt sen en vecka tillbaka, men men det ger sig.
Kram
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0