Underbar helg 🌞🌞🌞

Jag tycker faktiskt att jag har fĂ„tt mer energi och ork till att vara med pĂ„ lite saker nu. 

Jag har varit ute pĂ„ sjön nu bĂ„de lördag och söndag. 
Lördagen blev med kompisar och igĂ„r var det barnen vi myste med. 

SÄÄÄÄÄ himla hÀrligt!!!!!!

Det Ă€r ju ett sĂ„ underbart sommarvĂ€der sĂ„ det  Ă€r kul att jag kan vara med ute i bland. 

Men det Ă€r allt fortfarande mĂ„nga timmar inomhus i mitt mörka rum med alla fönstren pĂ„ glĂ€nt sĂ„ att det flĂ€ktar.  
Jag orkar inte vara ute sĂ„ vĂ€rst lĂ€nge i trĂ€dgĂ„rden nĂ€r det Ă€r sĂ„ hĂ€r varmt. 

Men efter att ha orkat med tvĂ„ sĂ„ hĂ€rliga dagar ligger jag gladeligen hĂ€r och njuter av mina minnen. 

Jag har skrattat sÄ mycket att jag har muskelvÀrk i skrattmusklerna
PĂ„ lördagen kĂ€nde jag mig riktigt normal en stund. 
En vĂ€ldigt hĂ€rlig kĂ€nsla.  
😂😂😂😂

Sen har jag badat mycket i havet i Ă„r vilket jag Ă€lskar. 
Jag tror man blir friskare av bara det. 
Förra Ă„ret vet jag inte om jag badade alls i havet. 

Nu ligger jag inne i dag och Ă€r helt utmattad och yr, men vad gör det. 
HĂ€r fĂ„r ni njuta av nĂ„gra bilder frĂ„n min helg. 
TyvĂ€rr kommer bilderna inte i den ordningen jag vill, men men. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Bakad choklad med mango och kokosglass. 
SĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ gott!
(null)
Oomph veggoburgare till mig. 
(null)
Fisksoppa
(null)
Biffnudelsallad
(null)

(null)

(null)

(null)
NĂ€r vi kom hem var det allt tur att Rulle stod o vĂ€ntade pĂ„ mig 😜😮

(null)
Dag 2, rĂ€kmacka med ett glas bubbel 
Mycket mat blev det denna helgen 
😂😂😂😂
(null)
Jag och dotera mi ❀
(null)         
Som ni ser har det varit en heeeelt underbar helg. 
Sverige Ă€r fantastiskt! 

Nu Ă€r det en tupplur "igen " đŸ˜œđŸ˜Ž

Ha en go dag 
Kram kram 
❀






Jenniey Love
2018-07-02 @ 19:41:56
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se

Ser ut som du haft en mysig utflykt. Nu fĂ„r du ta och vila dig. Är rullen en eloflex? tycker du den fungerar bra?

Jag har sjÀlv funderingar pÄ att införskaffa nÄgon typ av rulle för att spara pÄ energi.

MĂ„nga kramiz<3

Svar: Ja jÀttemysigt!
Japp det Àr en eloflex.
Den Àr verkligen superbra.
Den har gjort att jag kan följa med lite mer pĂ„ utflykter. Den gĂ„r över stock o sten 😜

Jag har inte Ă„ngrat en dag att jag skaffade mig den.
Men det satt lÄngt inne innan jag bestÀllde den.
Tyckte jag kÀnde mig sjukare, men det blev precis tvÀrtom.
LÀtt att lÀgga i o ta ur bilen för maken.
IhopfÀlld blir den lika liten som en resvÀska.
KĂ€nns som att jag fick ett nytt liv. 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se

Nilla
2018-07-02 @ 21:15:35
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

SĂ„ hĂ€rligt att du Ă€r nĂ„got piggare och kommit ut pĂ„ utflykt. Vila nu ordentligt ❀

Svar: Tack det ska jag 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

VÀlkommen till mitt Àlskade liv bland snÀckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0