Homeopatmedicinen

Jag fick ju även recept på två homeopatmediciner som jag beställde via nätet på dcg. 

Men när jag började ta dem fick jag så klart kraftiga förstförsämrings symtom. 
Fastän jag bara började med halva dosen och bara den ena sorten. 

Jag är ju som sagt extremt känslig för allt. 

Så vi bestämde att jag skulle backa och vänta att börja med dem efter våran resa. 

Kosttillskotten har jag snart kommit upp i full dos. 
Jag äter Holistics
Selen, zink, magnesium, cellenzym, basbalans. 
Ester C c-vitamin
Laktobakteriabulk

Ha en go dag
❤️

(null)
Ett litet kort jag har gjort 😍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0