Behandlingsresan till Öland

Nu i helgen var vi ute på en roadtripp till Öland igen. 

Det var dags för lite fler behandlingar hos Henrik och Lena 
Team Hellberg Zonterapiskola 

Denna gången hade jag bokat in mig på tre behandlingar. 
Zonterapi, strykningsterapi och ortobionomi med HLT. 

Jag visste ju inte om kroppen skulle orka alla dessa tre på två dagar men jag tänkte att jag kör på. 
Det är ju ändå nästan fem timmars bilresa en väg. 
Så när jag ändå var där ville jag ju passa på. 
Och jag klarar ju av att få behandlingar nu. 
Det gick förvånansvärt bra. 
Jag svarar väldigt bra på behandlingar och det är ju sååå bra eftersom signalerna inte brukar gå fram som de ska. 
Jag gjorde behandlingar och vilade och nästan ingenting annat så det funkade. 

Jag var ju inte världens roligaste resesällskap men men. 
Maken fick ju äran att köra mig, bara en sån sak 😂😂😂

Nu har jag även fått nya homeopat medel som ett led i mitt tillfrisknande. 
Och även lite andra tips. 

jag är sååå tacksam för deras hjälp och stöd i min klättring uppför min måbrastege. 😀

Vi hann även köra ner till fyren Långe Jan som ligger allra längst ner på den sydligaste delens av Öland.
Där ligger även ett fågelreservat med en fågelstation där de fångar in fåglar och ringmärker dem för observation. 

Det är så vackert på Öland. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



(null)

Så det har varit en jättemysig helg. 
Jag åt förresten öländska kroppkakor för första o sista gången oxå. 
Det var inte min grej 🤮
(null)

(null)

Jag åt en halv av mina tre som jag fick in. 
Den liksom växte i munnen på mig. 
Men nu har jag testat det. 
Check på listan. 
Så jag åt upp makens halva caesarsallad istället. 
😂
Tänk vad han får stå ut med. 














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0