Att leva med ME

Idag är ingen rolig dag. 
Jag brukar inte skriva om mina värsta dagar men det tillhör ju faktiskt hur det är att leva med ME. 
Jag brukar ju som ni vet fokusera på det jag kan göra och även skriva om det positiva.

Det började egentligen för en hel vecka sen som bara gått nerför varje dag. 
Men så trodde jag det vände några timmar och gick uppåt, men bara en halv dag sen vände det neråt igen. 

Igår kväll var jag så yr och utmattad att jag fick ha hjälp av min man att ta på mig pyjamasen och sen fick jag borsta tänderna liggandes. 
Jag kunde inte släcka lampan med en gång för då blev jag jätteyr,  men till slut gick det. 

Det hänger i idag oxå. 
Det går inte att vara uppe, men jag har lyckats hämta kaffe ☕️ och lite frukost och varit på toa. 

Min man hade för säkerhetsskull lagt två bananer och en flaska vatten brevid min säng igår kväll ifall att jag inte kunde hämta frukost. 
❤️❤️❤️

Så idag ligger jag och övar tålamod. 
Mediterat ✨en stund och sen bara vilat. 
Det finns inte så mycket annat att göra än att göra pacing. 
Det innebär total vila från alla intryck.  

Läsa går inte, pyssla går inte, färglägga går inte, prata med någon går inte......

Men kanske att jag orkar några varv på min stickning. 
Jag ska testa det sen. 
Jag ligger ju ner o stickar så kanske att det funkar. 
Det är det som är så bra att jag har olika projekt som jag kan ta till beroende på hur jag mår. 

Här får ni några bilder som jag tog för några dagar sen när jag var nere vid havet. 

Ha en go dag 
Kram 
🍁


(null)

(null)


(null)

(null)


(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Mannen
2021-10-13 @ 18:38:00

Tur att du har en såååå goooo man 🥰😜😜

Svar: Ja det är allt tur det min älskling 😜😘😘😘 love you ❤️. Gomiddag fixade du till mig oxå när du kom hem.
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0