Härliga september!

Var på en liten mindfullnesspromenad vid havet idag. 
Det var några små saker som ville följa med mig hem och in i pysselstugan 
🥰

Nu sänker sig tystnaden här ute, när de sommarboende flyttar hem. 
(Förutom att grannarna bygger)
Det är förvånansvärt många kvar i år. 
Men så är det ju en väldigt härlig sensommar/tidig höst. 
Jag älskar hösten!
Nu börjar man kunna andas igen. 
Den där härligt krispiga lite kyliga luften är på väg. 
Idag är det lite gråmulet oxå viljet är mysigt. 

Ha en go dag därute 
Nu kanske jag återkommer lite oftare igen. 
Kram kram 
🤗🤗
🥰
(null)

(null)

(null)

(null)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0