Höstpromenad

Det är såå vackert ute nu. 
Jag var bara tvungen att fota lite. 
Det är en salig blandning nu ute i naturen. 
Höstfärger på bladen, ljungen börjar skifta i lila och samtidigt börjar jordgubbar mogna i trädgården. 
Varmt och skönt är det oxå. 
Det är över tjugo grader fastän klockan bara är 10 på morgonen. 
Här får ni oxå njuta lite av min sakta lilla mindfullnesspromenad. 
Titta så nära jag fick komma 🐝 
(null)



(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)



(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

Vi har fått mängder av små coctailtomater i år. 
Vi orkar knappt skörda alla. 
Men vi gör så gott vi kan och lägger dem i frysen. 
Sen har vi ju även auberginer, spetspaprikor och ytterligare gurkor på gång i växthuset.  
Vilken rikedom ❤️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi har även lite morötter kvar i odlingslådor 👌
(null)
PS!! 
Jag har täckt över morötterna med jord igen 😂 skulle bara visa er. 

Ni får ha en underbar dag
Kram kram 
🐝🌞❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0