Höstpyssel

I dag är det riktigt höstväder. 
Det är så mysigt. 
Jag gillar hösten med dess alla vackra färger och härliga luft. 
Efter att jag hade tagit mitt lilla varv ute i regnet gick jag in i min pysselstuga och gjorde detta lilla höstiga gemkortet. 

Det är så kul att göra sådana här små kort för då hinner dem oftast bli färdiga på en dag. 
Beror förstås på energinivån och kreativiteten   
Jag fick feeling på gummistövlar när jag såg mina egna stövlar så då fick de hänga med på kortet idag 🧡🤎💛

Nu blir det snart lunch och sen vila några timmar. 

Kram på er
🧡🤎💛
🍂

(null) 

Åh nu vill jag bara göra ett till!!!!
Älskar den här söta lilla räven 🧡
(null)


Tänk om man kunde köpa energi samtidigt som man köper pyssel 😜

(null)

(null)


(null)

Även min pysselstuga är ME-vänlig. 
Här kan jag oxå ligga lite 😜


(null) 
Tjingeling 👋 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0