Strålande morgon

Good morning 🌞

Ännu en underbar morgon. 
Idag gick jag åt ett annat håll, typ 100 m från mitt hus. 
Jag är så glad att jag har så här mycket vackert att titta på alldeles runt husknuten eftersom jag inte kommer så långt. 

Solen skiner från en blå himmel och luften är så där krispig och lätt att andas in. 
Jag älskar hösten och dess alla vackra färger.
Min ständige lille följeslagare var ju så klart med mig oxå 😻

Idag ska jag försöka vara i pysselstugan en stund och kanske skapa något med höstfärger 🍂   

Vi får se vad energin räcker till. 
Nu när jag har varit ute på min långpromenad 😂😜 ska jag vila en stund och se vad det blir. 

Ni får ha en underbar dag i dag mina vänner 
Kram kram 
🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Anonym
2021-09-14 @ 09:49:47

Hur har din sommar varit? Någon tur med husbilen?

Svar: Den har varit ganska bra. Ja vi har lyckats åka iväg två gånger med en övernattning vardera gångerna.
Hur har din varit?
Jag kanske bloggar om det ni när jag är igång igen 😜
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0