Paus

Jag tar en paus härifrån ett tag. 
Fast det har ni väl alla fattat vid det här laget 
😂😂😂

Jag har ingen lust och inspiration för det här just nu. 
Så då tänker jag att den kan ligga här och gro lite grand, min lilla blogg. 
❤️

Massor av kramar till er mina fina följare. 
❤️❤️❤️

P.S. Ni som vill kan ju läsa och titta på gamla inlägg och bilder. 
Det har ju blivit några år som jag har bloggat här. 
(null)

(null)






Anonym
2022-07-01 @ 11:53:45

Kommer ni åka på husbilsemester i år eller hur ser sommarplanerna ut? Mår du bjttre på sommaren?

Svar: Hej!
Vet inte med husbilen men jag hoppas på nån liten tur när det inte är för varmt.
Vi får ta dag för dag här.
Orkar inte med värmen, jag ligger inomhus när det är som varmast.
Sen i skuggan ute ibland.
Jag mår dåligt av för varmt tyvärr.
Blir helt matt, yr, illamående m.m
Jag som älskat sol o bad förr.
Men vi bor ju vid havet så det bästa är ju att vara hemma.
Där kan jag ju välja mellan allt 👌

Mår du bättre på sommaren?
Om du nu har ME eller någon annan sjukdom.

Ha det så gott 🌞
annicaslivvidhavet.blogg.se

Kattis
2022-07-05 @ 08:24:00

Önskar att du får en fin fortsatt sommar med lagom värme och bra vila. Precis som du så klarar jag inte heller för mycket värme utan blir så kraftigt försämrad i min ME av den. Även jag älskade värmen förr. Du har alltid lagt upp så otroligt mycket vackra bilder på din blogg som jag uppskattat mycket. (Och även på din söta och fina Messi). Hoppas att du framåt ska få tillbaka lust och inspiration till din blogg. Viktigast att du tar hand om dig på bästa sätt nu. Kram🤗

Svar: Tack för din fina kommentar 🙏
Ja visst är det tråkigt när det är som finast o goaste väder och alla andra är ute och gör en massa saker så får vi ligga inne.

”Ja ja, vad vore väl en bal på slottet”
Som jag brukar säga. 😜

Jag kommer väl tillbaka igen med mina bilder.
Roligt att du har tyckt om dom.

Behöver bara en paus just nu o fokusera på annat. Som till exempel barnbarn ❤️
Vi har ju inte så mycket energi så den räcker ju inte till så mycket.

Du får oxå ta hand om dig
Kram 🌞
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0