Sinnenas promenad

Underbart höstväder
🍁🍁🍁

(null)

(null)

(null)
Skönt att Rulle finns 🧡
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Njuter i fulla drag 
🤎🧡💛

Anonym
2022-10-21 @ 12:10:58

Vad roligt att du bloggar igen. Så härligt att följa årstiderna där du bor. Hyr mår du såhär under hösten? Min kropp är inte alls med mig på samma sätt som under sommaren. Britt på sol antar jag. Fast mysigt med mörkret. Fast blåsigt och kallt vilket min kropp inte gillar. Ha en fin helg!

Svar: Hej!
Vad roligt att höra att du tycker om att jag bloggar igen.
Jag mår bättre nu när det har blivit kallare.
Alltså bättre med mina mått mätt.
Värmen är ingen höjdare för mig.
Låg med blöta handdukar på mig inomhus.
Alltså min kropp gillar ju inte heller blåst och kallt men, mår ändå lite nu på hösten.
Nu kan man ju ligga inne o mysa under en värmefilt och tända ljus.
Hoppas du har det så bra du kan. :)
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0