Mitt älskade persikoträd

Äntligen har jag skaffat mig ett persikoträd! 
Jag har velat ha det i så många år. 
Och plötsligt hände det 🥰 
Vi har inte haft den rätta platsen för det men nu hittade vi ett miniträd. 

Perfekt att ha i vårat växthus. 

Jag har skött om det som om det vore en liten bebis. 
Jag har pollinerat det för hand för det blommar så tidigt att humlorna och bina inte hunnit vakna än. 

Nu har det kommit jättemånga små små persikor och jag håller tummarna varje dag för att dom inte ska ramla av 
🥰
Det ska bli så spännande att följa utvecklingen av persikorna 
🍑🍑🍑

Jag och min lilla gullerumpa (barnbarnet)  har första tjing 
🧡👶🧡

(null)

(null)

Så här vackert blommade det. 

(null)

(null)

(null)
Jag satt på en stol bredvid och pollinerade med mina fingrar. 
Blomma för blomma. 
Det var verkligen en stund av mindfullness på hösta nivå. 
Solen sken och det var varmt och gott, jag spelade lugn rogivande healingmusik för oss.
Självklart var Messi oxå med 😻
(null)
(null)


(null)

(null)

Ser ni så många små små persikor 
🍑 🍑🍑 

Ha en härlig dag 
Kram kram 
🥰 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0